Panaszkezelés

Társaságunkkal kapcsolatban felmerülő panasza esetén kérjük, hogy elsősorban forduljon Ügyfélszolgálatunkhoz!

Optimális Biztosítási Portfólió Kft.

1181 Budapest, Kemény Zsigmond u. 1.
A panaszok fogadására fenntartott telefonszám: +36 1 211 0033
E-mail cím: info@optimalis.info

Panaszkezelési szabályzat

Panaszbejelentési nyomtatvány

Felhívjuk figyelmét, hogy a panaszbejelentésekre fenntartott telefonon történt valamennyi beszélgetést rögzítjük. Amennyiben a beszélgetés rögzítéséhez nem járul hozzá, panaszát e-mail vagy postai levél vagy az ügyfélszolgálatunkon történő személyes bejelentés formájában szíveskedjék jelezni!

Hova fordulhatok elutasítás esetén?

A panasz elutasítása, vagy a panasz kivizsgálására előírt 30 napos törvényi válaszadási határidő eredménytelen eltelte esetén az ügyfél az alábbi testületekhez, illetve hatóságokhoz fordulhat:

Magyar Nemzeti Bank

Amennyiben álláspontja szerint a Szolgáltatóra vonatkozó jogszabályt (2013. évi CXXXIX törvény. fogyasztóvédelmi rendelkezései) sértett, akkor az annak felügyeletét ellátó Magyar Nemzeti Bank számára írott 6 bejelentést tehet, telefonon, e-mailen információt kérhet: Magyar Nemzeti Bank (levelezési címe: 1534 Budapest BKKP Pf. 777, telefon: + 36 40-203-776,e-mail cím:ugyfelszolgalat@mnb.hu)

Amennyiben a Szolgáltató által felkínált rendezéssel nem ért egyet, azt vitatja, illetve a Szolgáltatóval kötött szerződéslétrejöttével, és teljesítésével kapcsolatos pénzügyi fogyasztói jogvitában kíván további lépéseket tenni, fordulhat az ingyenesen eljáró Pénzügyi Békéltető Testülethez (PBT). Levelezési címe: H-1525 Budapest Pf.: 172, telefon: +36 40-203-776, e-mail: ugyfelszolgalat@mnb.hu); A fogyasztó a Pénzügyi Békéltető Testület, illetve a Magyar Nemzeti Bank Pénzügyi Fogyasztóvédelmi Központ előtt megindítható eljárás alapjául szolgáló kérelem nyomtatvány megküldését igényelheti a Szolgáltatótól. A Szolgáltató és a fogyasztó között létrejött online szolgáltatási szerződéssel kapcsolatban felmerült fogyasztói jogvita esetén a fogyasztó online vitarendezési fórumon keresztül is kezdeményezheti a jogvita bírósági eljáráson kívüli rendezését, melyre Magyarországon a Pénzügyi Békéltető Testület jogosult. Az online vitarendezési fórumot azalábbi linken érheti el:

http://ec.europa.eu/odr

A szerződés létrejöttével, érvényességével, joghatásaival kapcsolatosan a PBT mellett polgári bírósághoz is fordulhat. A fogyasztónak nem minősülő ügyfelet a panasz elutasítása esetén a Szolgáltató tájékoztatja, hogy panaszával a polgári perrendtartás szabályai szerint bírósághoz fordulhat.

Panaszbejelentő űrlap